NOTD | tea time

Egy ideje már a fejemben van egy hasonló manikűr elkészítése, így múltkor az elképzeléseimet valóra is váltottam. Ez a ködös, nyálkás időszak leginkább e bekuckózás időszaka, na meg a teázásé. Ez inspirálta a mai manikűrömet is, amiben a tea kerül főszerepbe.


A Moyra Gastromania lemezét meglepően kevésszer használom, pedig tetszenek a mintái, nem átlagosak. Gyorsan elő is kaptam és a rajta található teás, sütis mintával készítettem egy stamping decalt. Két ujjamra került ilyen formában ez a minta, két ujjam csillámos lakkot kapott, a maradék egyre pedig egy teás csészét próbáltam nyomdázni, de nem igazán tetszett, ezért előkaptam a MoYou Cookbook lemezét is, amiről ezt a sütis bögrés mintát választottam. :)



Melyik a kedvenc teátok? :)

Share this:

CONVERSATION

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése