TESZT | CND Vinylux - Rhythm & Heat kollekció

Kevesen tudják rólam, de a CND-t az egyik kedvenc márkámként tartom számon. Még a volt munkahelyemen ismerkedtem vele össze és azóta is töretlen a kapcsolatunk, bár sajnos a közelemben csak egy helyen kaphatóak, ahova elég ritkán sikerül eljutnom. Ezért is örültem meg annyira, mikor felkeresett Réka, a CND Nail Lounge csapatából, hogy nincs-e kedvem együtt dolgozni velük. :)


Ma a Vinylux vonalból származó Rhythm & Heat kollekciót mutatom be nektek, ami négy mini lakkot, három színeset és egy fedőt tartalmaz. A picike üvegek 3,7 ml lakkot tartalmaznak. Az üvegükhöz képest az ecseteik elég hosszúak, így könnyű velük dolgozni. A lakkok alá nem kötelező alaplakkot használni, a lakk első rétege alapozóként is szolgál. A termékcsalád 7 napos tartósságot ígér. Felkenés előtt érdemes zsírtalanítani a körmöt, vagyis áttörölni ScrubFresh-sel, ezzel is jobb tapadást biztosítva a lakkoknak.


Mint azt már említettem, a Rhythm & Heat minikollekció három nyári árnyalatot és egy fedőlakkot tartalmaz.

Sugarcane:
Egy nagyon kellemes sárgás-zöldes árnyalat, kicsit nekem olyan közepesen érett banán színű. Krémes állagú, három vékonyabb, vagy két vastagabb rétegben fed, gyorsan szárad. Pasztell jellege miatt tavaszra is kitűnő választás lehet.



Shells in the Sand:
Fényviszonyoktól függően barackos árnyalatú, félúton a zselés és a krémes állagú lakkok között.  Szintén három vékonyabb, vagy két vastagabb rétegben fed, gyorsan szárad.



Mambo Beat:
Sajnos képeken nem sikerült elkapnom az igazi arcát, pedig egy nagyon szép, tipikus nyárias pirosas szín, ami olykor-olykor átnyúlik egy kellemes korall, illetve rózsaszín árnyalatba. Zselés állagú, már egy rétegben is  nagyon szépen fed, de az igazi színét két réteg után mutatja meg.



Weekly Top Coat:
Róla már korábban olvashattatok a blogon, az egyik kedvenc fedőlakkommá nőtte ki magát. Nagyon szép zselés hatású fényt ad a körmöknek, és nagyon gyorsan szárad. Papír szerint a teljes száradásához 8 és fél perc kell, lemértem és annyi idő alatt bizony bőven megszárad. :)

SolarOil:
Ami még a csomagban lapult és muszáj vagyok róla írni, az a körömbőr ápoló olajuk. Előtte sosem használtam még a márkától olajat, viszont nagyon sokfélét kipróbáltam már és ez abszolút felülmúlja mindet. Nagyon gyorsan beszívódik a bőrbe és nagyon jól táplálja azt. Kellemes mandula illata van, nekem a hamis marcipángolyó süti jutott róla eszembe. :D


És természetesen a lakkokkal manikűrök is készültek, szám szerint három. Nem tehetek róla, mióta több a szabadidőm, néha elkap az alkotási láz és nem bírok leállni. :D
Az első körmömnél színátmenetet készítettem a három lakkal, amire aztán trópusi mintákat nyomdáztam.


A második körmömnél alapnak fehér lakkot kentem fel, amire dry  brush technikával vittem fel a színes árnyalatokat. Nekem már önmagában is tetszett, de azért feldobtam még néma virágos-trópusi nyomdával az eredményt.



A harmadik és kedvenc körmömhöz pedig a lakkok dobozkája adta az alapötletet. Szintén nyomdáztam, valamint stamping decal technikát is alkalmaztam, így hoztam létre ezt a nagyon színes, vidám, nyárias manikűrt. Már öt napja hordom egyébként és eszembe sincs lemosni, ebben a hülye időben jól esnek ezek a nyárias színek, díszítések. :)




A Nail Loungenak van webshopja is, ahol érdemes szétnézni, hiszen a lakkok mellett kaphatóak a Yours nyomdalemezek is, illetve a Lecenté porok. A minikollekciót egyébként ITT találjátok, az olajat pedig  INNEN tudjátok megrendelni.

Ti ismeritek a CND termékeit? :)

Share this:

CONVERSATION

1 megjegyzés:

  1. Még nem volt szerencsém a márkához, de valóban gyönyörű lakkok. A manikűrök is nagyon tetszenek, az első meg a második a kedvencem. :D

    VálaszTörlés