TESZT | Born Pretty hópelyhes nyomda és termo nyomdalakkok

Ismét egy Born Pretty tesztet hoztam nektek, ígérem egy ideig ez az utolsó, viszont nem akartam már halogatni, mert körülbelül egy hónappal terveztem még a megírását, később meg már nem igazán lenne aktuális. Három terméket is mutatok nektek, egy nyomdát és két termo nyomdalakkot is.


 Kezdeném is rögtön a sort a két nyomdalakkal, amikről külön kép nem készült, de egyébként sincs semmi extra a a kinézetükön, a szokásos Born Prettys kicsi kocka üveg. Viszont nem egyszerű nyomdalakkok, ugyanis termo lakkok, azaz színváltósok, hőre változnak. Nagyon kíváncsi voltam rájuk, ezért kettőt is kértem tesztelésre, a 02-es és a 12-es számút. A 02-es hidegben sötétbordó színű, melegben pedig egészen élénk rózsaszín árnyalatot kap, a 12-es pedig sötétszürkéből változik át világos szürkére. Van két teljesen ugyan ilyen géllakkom, azért is kértem őket, mert jól lehet majd velük párosítani. A lakkok egyébként szuper pigmentáltak és nagyon gyorsan, mattra száradnak.
INNEN tudjátok beszerezni, 12 változat közül lehet válogatni. :)









Mikor megláttam ezt a nagyon cuki, hópelyhes nyomdapárnát, nem tudtam ellenállni neki. Mindkét végén található egy-egy különböző méretű nyomdafej, ami kiszedhető, tehát nem fog minket zavarni a látásban, valamint kupak védi az esetleges sérülésektől. Nagyon puha, mindenféle mintát, még a vékonyabb vonalakat is nagyon szépen felszedi. Limitált kiadás, tehát aki szereti az ilyen cukiságokat, annak érdemes lecsapni rá. INNEN tudjátok megrendelni.









(A termékeket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolja a véleményemet.)

Próbáltátok már valamelyiket?

Share this:

CONVERSATION

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése