LAKKTESZT | Born Pretty Peacock Gel - 01 Destiny Fairy

Az utóbbi időkben eléggé rákattantam a Born Pretty gél lakkjaira, főleg a különlegesebb darabokra, amiket itthon még egyetlen márkánál sem láttam. Így volt ez a Peacock kollekcióval is, amiből választottam is egy árnyalatot kipróbálásra.


A Peacock kollekció 10ml-es kiszerelésben kapható és 8 árnyalatból áll. Az üvegük a szokásos fehér,  az ecsete hosszú és lapos, könnyű vele dolgozni. Amit én egy pici negatívumként tudnék felhozni, az a Born Prettys lakkok állaga, én egy picit sűrűnek érzem, ennek ellenére könnyű dolgozni velük.
A lakk oldható, viszont alap és fedőlakkot igényel. Én a Destiny Fairy nevűt választottam, ami fénytől függően zöldes, kékes és lilás színben játszik. Az átlátszó alapban különboző méretű irizáló pelyhek és holografikus csillámok találhatóak. Két közepes rétegben nagyon szépen fed, de mivel átlátszó az alapja, ezért akár fedőlakként is használhatjuk.
INNEN tudjátok beszerezni, ha megtetszett nektek. :)














(A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolja a véleményemet.)


Nektek hogy tetszik? :)

Share this:

CONVERSATION

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése